Fear Factor Selebriti Malaysia
So as all of you know, kelmarin kita dah dapat tau siapa juara Fear Factor Selebriti Malaysia Season 1. And the winner is Hairul-Dazrin ! Yeayy! I've been supporting them since minggu pertama lagi. Alhamdulillah dorang menang jugak! WOOOHOOO!
Congratulations kat korang and you guys deserves it! RM200k kot! And Hairul said with that money, he'll take his parent to perform their umrah, wow that was so cool. Mesti bangga mak ayah si Hairul ni hahah. Tapi tapi tapi kan bukan senang tau nak menang Fear Factor ni. Macam-macam yang diorang lalui tau.. MACAM_MACAM OK. Every week all the task give were really OMG one. Other than this team, there were another 11 team.
Ha tu lah team yang lain. Kalau tak kenal,buat-buat jelah kenal hahah. In every competition,adatlah kalah menang semua tu kan :) Apa yang penting kerjasama and the sportmanship tu. What i learn from this reality show is teamwork and family relation. Yelah walaupun dorang ni compete with each other tapi kat luar dorang sangat rapat macam family. Lepak sama-sama, memang rapatlah. To me that was good.
So once again congratulation to Hairul-Dazrin team! I'll always support you guys no matter what happened. Ececeh ayat -.- So before I bye bye I tinggalkan uolls dengan gamba macho Hairul-Dazrin! *Macho sangatlah tu
K till then bye assalamualaikum :D
.jpg)



Comments
Post a Comment